Rate this post

آموزش مفهوم داخل و خارج به کودکان، یکی از مفاهیمی است که تدریس آن به کودک دلبندتان در عین این که می‌تواند سرگرم کننده و جذاب باشد؛ مفید هم هست و زمینه‌ی بسیار مهمی برای فهم سایر مفاهیم پایه‌ای ریاضی است!
شما می‌توانید از بازی‌های بسیار جذابی برای آموزش مفهوم داخل و خارج به کودکتان استفاده کنید که در این مقاله قصد داریم ان‌ها را با یکدیگر بررسی کنیم!
پس اگر به دنبال راهنمایی هستید که شما را برای تدریس مفهوم داخل و خارج به فرزند دلبندتان یاری کند؛ لطفا تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید و از ویدئوهایی که در ادامه در اختیارتان قرار می‌گیرد دیدن فرمایید تا بتوانید این مفهوم را در سادگی هرچه تمام‌تر به فرزندتان منتقل کنید!

آموزش مفهوم داخل و خارج به پیش دبستانی‌ها

یکی از جذاب‌ترین راه‌های آموزش مفاهیم ریاضی پایه مثل مفهوم داخل و خارج در این سن به کودکان، همراه کردن مسیر اموزش با بازی و سرگرمی است تا حوصله‌ی کودک دلبندتان سر نرود.
برای مثال می‌توانید برای آموزش مفهوم داخل و خارج یک حلقه روی زمین بیندازید؛ یا با بالش‌ها و پارچه‌ها یک حلقه روی زمین درست کنید!
سپس دست کودک دلبندتان را بگیرید و او را به داخل و خارج حلقه تاب دهید.
و همراه با او شعر مفهوم داخل و خارج را بخوانید تا این مفهوم در ذهن کودک حک شود!

پس از اینکه کودک دلبندتان با شما مفهوم داخل و خارج را یاد گرفت؛ حال می‌توانید از خود او بخواهید که به تنهایی داخل و خارج حلقه را به شما نشان دهد!

مفهوم داخل و خارج

تنها با یک کلیک از کودکت یک ریاضیدان کوچک بساز!

لوگو ریاضیات لیمویی

شما می‌توانید این تمرین جذاب را در محیط‌های مختلف امتحان کنید و تاثیر آن را روی کودکتان ببینید!
مثلا می‌توانید هنگام سوار و پایده شدن از ماشین؛ هنگام رفتن به رختخواب و حتی هنگام غذا خودرن مفهوم داخل و خارج را با تصاویر و مفاهیم عینی به فرزندتان آموزش دهید!

باید دقت داشته باشید که در این سن، تصویرسازی و بازی‌ها مهم‌ترین نقش را در یادگیری کودک دلبندتان دارند و به همین دلیل تا می‌توانید برای یاد دادن مفاهیم ریاضی مختلف از تصویر سازی و بازی استفاده کنید!

اگر پس از خواندن مطالب بالا هنوز نیاز به توضیحات بیشتری دارید؛ ویدئوی زیر را تماشا کنید و تمرین‌های آن را مو به مو انجام دهید!
سپس در ادامه‌ی مقاله همراه ما بمانید!

تمرین‌های ریاضیات لیمویی برای مفهوم داخل و خارج

خبر خوب ریاضیات لیمویی برای والدین این است که شما پس از این که مفهوم داخل و خارج را طبق روش‌های بالا به فرزند دلبندتان آموزش دادید؛ می‌توانید سری به تمرینات ریاضیات لیمویی بزنید تا در بخش آموزش مفهوم داخل و خارج، هر آنچه که فرزندتان نیاز دارد تا در مورد این مفهوم یاد بگیرد؛ در ذهنش تثبیت شود و برای همیشه در خاطرش بماند!

فکر می‌کنم دیگر نیازی نباشد که یاداووری کنم سنین بین 3 تا 7 سال یکی از حساس‌ترین دوره‌های زندگی کودکان برای یادگیری ریاضیات است و شما هر چه در این سن سرمایه‌گذاری کنید؛ بعدا نتایج آن را در استعداد بالای فرزندتان در پیگیری مفاهیم ریاضی می‌بینید!

آموزش چپ و راست به کودکان

پس برای مشاهده‌ی دموی نرم افزار روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید!

مشاهده‌ی دموی ریاضیات لیمویی

اگر هم تمایل دارید یک راست به صفحه ی ثبت نام منتقل شوید، لطفا روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید!

به امید دیدار شما در ریاضیات لیمویی

همین حالا برای رشد ریاضی فرزندتان قدم بردارید!

کافیست روی لینک زیر کلیک کنید!

افزایش ضریب هوشی کودک
به متنی که خواندید چه امتیازی می‌دهید؟
5/5