3.9/5 - (9 امتیاز)

بازی ریاضی همواره نقش پر رنگی در آموزش ریاضی داشته است برای مثال اگر شما همین الان از فرزندتان بخواهید که بنشیند و تکالیف ریاضی‌اش انجام دهد؛ به نظرتان واکنش او چیست؟
بیشتر بچه‌ها در چنین موقعیتی شروع به شکایت و گریه زاری می‌کنند!
چند درصد باقی مانده هم که غر نمی‌زنند و پای تکالیفشان می‌نشینند؛ پس از مدتی رو به شما می‌کنند و با ناامیدی می‌گویند که نمی‌توانند مسائل به این سختی را حل کنند!
و مشکل زمانی بدتر می‌شود که با ریاضیات مشکلاتی هم داشته باشند و درس ریاضی را خیلی خوب نفهمند!
اما اصلا نگران نباشید!
راه‌های بسیاری هست که می‌توانید ریاضی را برای کودکانتان جذاب و سرگرم کننده کنید و در عین حال آموزش ریاضی به کودکان را نیز انجام دهید.
یکی از این راه‌ها، انجام بازی‌های ریاضی مخصوص کودکان است!

چرا بازی‌های ریاضی به کودکان کمک می‌کند راحت‌تر ریاضی را بفهمند؟

یک بازی ریاضی جذاب و مفرح می‌تواند به کودکان شما کمک کند تا عاشق ریاضی شوند و بتوانند بدون ترس، دلزدگی و اضطراب ریاضی در کودکان با مسائل ریاضی کلنجار روند و آن‌ها را با اعتماد به نفس کامل حل کنند!
پس اگر کودک شما هم از آن دسته بچه‌هاست که دل خوشی از ریاضیات ندارد و هر زمان بحث حل مسائل ریاضی پیش می‌آید بساط گریه و زاری راه می‌اندازد؛ شاید بهتر باشد او را کمی با بازی‌های ریاضی آشنا کنید تا شاید علاقه‌ی از دست رفته‌اش را به ریاضی بازگردانید!

سایت ریاضیات لیمویی، با طراحی بازی‌های جذاب و مفرح برای کودکان 3 تا 7 سال می‌تواند نقطه‌ی شروع خوبی برای کودک خردسال شما برای تمرین مهارت‌های ریاضی باشد!
زیرا اگر کودک شما از همین سنین پایین شروع به یادگیری وعلاقمند شدن به مهارت‌های ریاضی کند؛ در آینده خیلی راحت‌تر از هم سن و سالانش می‌تواند با مسائل ریاضی دست و پنجه نرم کند و از پس حل مسائل و مشکلاتش بر بیاید!
بازی‌های ریاضیات لیمویی کاملا مطابق با سلایق و سن کودکان خردسال شما طراحی شده‌اند و کاری می‌کنند تا کودک شما در حین حل بازی‌ها احساس خستگی و دلزدگی نکند!
همچنین شما می‌توانید روند رشد فرزندتان در درس ریاضی را بر روی نمودار مشاهده کنید و نقاط ضعف و قوتش را در مباحث مختلف مشاهده کنید!
برای استفاده از امکانات لیمویی بازی‌های ما، می‌توانید همین حالا روی این لینک کلیک کرده و با عضویت در سایت و خرید اشتراک ماهیانه با یک مبلغ جزئی، لذت برخورداری از بازی‌های مهیج ریاضی را به کودک خود هدیه دهید!
برای مشاهده‌ی دموی نرم افزار و ثبت نام لطفا روی لینک زیر کلیک کنید تا بتوانید از امکانات ویژه‌ی ریاضیات لیمویی برای کودکان مطلع شوید!

مشاهده‌ی دموی ریاضیات لیمویی

بازی ریاضی جالب برای کودکان

همین حالا وارد سایت لیمویی شو و نرم افزار رو به صورت رایگان ببین!

لوگو ریاضیات لیمویی

سایت ریاضیات لیمویی، با طراحی بازی‌های جذاب و مفرح برای کودکان 3 تا 7 سال می‌تواند نقطه‌ی شروع خوبی برای کودک خردسال شما برای تمرین مهارت‌های ریاضی باشد! زیرا اگر کودک شما از همین سنین پایین شروع به یادگیری وعلاقمند شدن به مهارت‌های ریاضی کند؛ در آینده خیلی راحت‌تر از هم سن و سالانش می‌تواند با مسائل ریاضی دست و پنجه نرم کند و از پس حل مسائل و مشکلاتش بر بیاید! بازی‌های ریاضیات لیمویی کاملا مطابق با سلایق و سن کودکان خردسال شما طراحی شده‌اند و کاری می‌کنند تا کودک شما در حین حل بازی‌ها احساس خستگی و دلزدگی نکند!

ریاضیات لیمویی

آموزش مفاهیم ریاضی با بازی به کودکان

یک بازی ریاضی جذاب و استاندارد، قوانین تعریف شده‌ای دارد به همراه هدف‌هایی و رقابتی که در آن کودکتان حسابی درگیر بازی می‌شود!
یک بازی ریاضی زمانی جذاب است و می‌تواند برای کودکان شما آموزنده باشد که تمامی موارد بالا را به خوبی در خود جای دهد!
قوانین بازی باید مشخص باشند و یک هدف کاملا معین هم برای بازی باید در نظر گرفته شود تا کودکان دقیقا بدانند که دارند چه می‌کنند و می‌خواهند در انتهای بازی به چه چیزی برسند!
رقابتی هم باید در بین بازیکنان به چشم بخورد تا برای کودکان شما چالشی را ایجاد کند و هدف به آن‌ها انگیزه و انرژی برای پیروزی بدهد!
البته این بدین معنی نیست که بازی‌های ریاضی تک نفره اصلا جذاب نیستند!
بلکه بازی‌های تک نفره نیز به نوبه‌ی خود می‌توانند برای کودکان مفید باشند و مطالب ضروری را به آن‌ها آموزش دهند اما بازی‌های چند نفره از جهت وجود داشتن رقابت در بین بازیکنان، سرعت عمل کودکان را به چالش می‌کشند و سعی می‌کنند هربار از آن‌ها برنده‌ی بهتری بسازند!

بهترین بازی‌های ریاضی آن‌هایی هستند که به میزان قابل قبولی در آن‌ها چالش وجود دارد و کودکان را درگیر خود می‌کنند و آن ها را به چالش می‌کشند!
بچه‌ها هنگام بازی کردن مجبورند که انتخاب کنند و استراتژی‌های مختلفی را برای پیروزی امتحان کنند!
البته هیچ تضمینی وجود ندارد برای اینکه استراتژی‌ای که در پیش گرفته‌اند آن‌ها را به پیروزی برساند و زیبایی ماجرا، اتفاقا در همینجاست!

بازی ریاضی جذاب برای کودکان

یکی  از بهترین مثال‌های بازی ریاضی محبوب در بین کودکان و بزرگسالان بازی “اونو” است!
تا به حال اسم این بازی به گوشتان خورده است؟
اونو یک بازی جذاب ریاضی است که قوانین ساده‌ای دارد اما بردن در این بازی خیلی هم ساده نیست و نیازمند سرعت عمل بالایی است!
بسیاری از بچه‌ها و پدر و مادرهایشان عاشق بازی اونو هستند!
این بازی به آن‌ها کمک می‌کند که اعداد را بشناسند و بتوانند آن‌ها را با یکدیگر جمع یا تفریق کنند!

یک بازی ریاضی جالب برای کودکان، “صندوقچه گنج ریاضی” است. در این بازی، کودکان باید با حل معادلات ساده یا جواب دادن به سوالات ریاضی، کلیدهایی را برای باز کردن صندوقچه‌های گنج پیدا کنند. هر صندوقچه حاوی جوایزی مانند برچسب، مدادهای رنگی یا کوپن‌هایی برای فعالیت‌های خانوادگی است. این بازی مهارت‌های ریاضی را به شکلی سرگرم‌کننده تقویت می‌کند و به کودکان انگیزه می‌دهد تا در یادگیری پیشرفت کنند.

یک بازی ریاضی دیگر که برای کودکان جذاب است “بازار خرید” است. در این بازی، کودکان به عنوان خریدار یا فروشنده در یک بازار کوچک بازی می‌کنند. آنها باید از مهارت‌های جمع، تفریق، و شاید ضرب برای خرید و فروش اجناس با قیمت‌های مختلف استفاده کنند. این بازی به کودکان کمک می‌کند تا با مفاهیم پول، تعویض، و محاسبات ابتدایی به شکل عملی و سرگرم‌کننده آشنا شوند.

بازی برای تقویت ریاضی

بازی ریاضی کودکان ۵ ساله

بازی << توالی کارت ها >> بازی مناسب برای آموزش شمارش به فرزندتان است . این بازی به مهارت های تفکر انتقادی و حل مسئله کمک می کند.
کارت های ترتیبی یک بازی ورق کلاسیک است که برای کمک به کودک شما در یادگیری اعداد و الگوها عالی است . یک دسته ورق را در اختیار کودک قرار دهید و از او بخواهید اعداد را به ترتیب از ۱ تا ۱۰ کنار هم قرار دهد . بعد از تسلط می توانید قوانین را سخت تر کنید مثلا از ۱۰ تا ۱ کنار هم قرار دهد یا چیدمان دو دویی انجام دهد یعنی ۲ ، ۴ ، ۶یا سه تایی یعنی ۳ ، ۶ ، ۹

تنها با یک کلیک از کودکت یک ریاضیدان کوچک بساز!

لوگو ریاضیات لیمویی

فواید بازی تلفیقی با ریاضی

زمانی که شما با کودکانتان به بازی‌های ریاضی مشغول می‌شوید؛ این کار برای شما فواید دیگری را هم به همراه دارد!
شما می‌توانید در این بازی‌های ریاضی توانایی‌های فرزند خود را بهتر بشناسید و ببینید که فرزند دلبندتان در مقابله با چالش‌ها چگونه عمل می‌کند!
در بازی‌های ریاضی چه فرزندتان ببرد و چه ببازد؛ چه به صورت جدی بازی کنید و چه به صورت شوخی و خنده؛ این کار اعتماد به نفس فرزندتان را افزایش می‌دهد و به او مهارت‌هایی فراتر از کتاب و دفتر را آموزش می‌دهد!

تدریس ریاضی همراه با بازی

شاید این که کودک شما برای یکبار هم شده به جای انجام دادن تکالیف ریاضی‌اش، به سراغ بازی‌های ریاضی بیاید؛ تغییر بدی نباشد!
اتفاقا تغییر در روند آموزش ریاضی بسیار مفید و کارآمد است و می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای جا افتادن مطالب ریاضی دشوار و مشکل برای فرزندتان باشد.
البته یک نکته را نباید فراموش کنید!
بازی‌های ریاضی گزینه‌ی بسیار خوبی برای دوره و تمرین مطالبی است که فرزند شما در مهد کودک یا مدرسه فراگرفته است.
این بازی‌ها به او کمک می‌کند مطالبی را که یاد گرفته مرور کند و مثال‌های آن را در دنیای واقعی ببیند.
اما هیچ وقت برای یاد دادن مطالب جدید به فرزند دلبندتان از بازی‌های ریاضی استفاده نکنید!
یاد دادن مطالب جدید به کودکان آن هم در این سن و سال حساس نیازمند استراتژی‌ها و ترفندهایی است که تخصص معلمان و مربیان مهد کودک است و شاید ما که والدین آن‌ها در خانه هستیم؛ چیز زیادی از این استراتژی‌ها ندانیم.
پس یاد دادن مطالب جدید را به مربیان بسپارید و با بازی‌های ریاضی فقط سعی کنید پایه‌ی مطالب قبلی را در ذهن کودکتان قوی کنید!

بازی ریاضی کودکان پیش دبستانی

اعداد یک تا بیست (بر اساس توانایی کودک می تواند بیشتر یا کمتر باشد) را روی کاغذ های جداگانه بنویسد و با فاصله روی زمین به صورت پشت سر هم (مثل محور اعداد) قرار دهید از عددی به دلخواه شروع کنید و کودک کنار آن عدد قرار می گیرد سپس با طرح سوال جمع یا تفریق کودک به جلو و عقب حرکت می کند مثلا کودک کنار عدد ۳ قرار می گیرد سپس می پرسید ۳ به اضافه ۴ و کودک بعد از گفتن ۷ به کنار عدد ۷ می رود سوال بعدی با ۷ شروع می شود مثلا ۷ منهای ۲ و کودک به کنار عدد ۵ می رود اگر کودک با جمع و تفریق مشکل دارد می تواند تعداد قدم های رو به جلو و عقب خود را بشمارد تا به جواب برسد .

بازی ریاضی کودکان دبستانی

 ۲۰کارت(ورق) را در۵ ردیف و۴ ستون قرار دهید و از کودک بخواهید کارت هایی را پیدا کند که جمع آنها ۱۰ می شوند و کارت ها را  بردارد. تا زمانی که گیر کند ادامه دهید. هدف این است که تا آنجا که ممکن است تعداد کمتری کارت (یا هیچ کدام) باقی بماند. ترکیب ها می توانند 2 کارت یا 3 یا 4 کارت باشند … اما اجازه دهید بچه ها آن را بفهمند. تماشای این که آنها را بفهمند سرگرم کننده است !

انواع مختلف بازی برای تقویت ریاضی کودکان

انواع بسیار مختلفی از بازی‌های ریاضی برای رده‌های سنی کودکان وجود دارد که هر کدام مهارت‌های خاصی را در آن‌ها تقویت می‌کند!
ما در ریاضیات لیمویی تلاش کرده‌ایم تا انواع مهارت‌های کودکان دلبند شما را در جریان بازی به کار گیریم تا آن‌ها را از جنبه‌های متفاوت برای یادگیری مهارت‌های ریاضی قوی کنیم!
اما شاید بد نباشد شما هم نگاهی به انواع این دسته بندی بیندازید تا حداقل به صورت ظاهری با انواع بازی‌ها آشنایی داشته باشید!

بازی‌های ریاضی جور کردنی

این بازی‌ها بیشتر بر روی مدیریت حافظه و درگیر کردن ذهن کودک شما برای پیگیری همه جانبه‌ی بازی می‌پردازد.
زمانی که کودک شما به این نوع از بازی‌ها مشغول می‌شود در حقیقت دارد تمرینی برای تقویت حافظه و به خاطر سپردن اشکال و اشیا می‌کند.
همچنین یاد می‌گیرد که دید کلی به منابع بازی داشته باشد تا در نهایت بتواند بازی را به نفع خودش تمام کند.
یکی از معروف‌ترین انواع این بازی‌ها که شاید خودتان هم در کودکی با آن بازی کرده باشید دومینو است!

بازی‌های ریاضی معمایی و رمز آلود

این نوع از بازی‌های ریاضی بخش استدلال و منطق کودک شما را درگیر خود می‌کنند و به او یاد می‌دهند که چگونه با استدلال و درگیر کردن ذهن خود معمای بازی را حل کند و به پاسخ دست پیدا کند!
از معروف‌ترین انواع بازی‌های ریاضی معمایی برای کودکان می‌توان به clue , Guess who اشاره کرد!

بازی و ریاضی های جالب

بازی‌های ریاضی با طعم استراتژی اعداد

این نوع از بازی‎ها کودک شما را با اعداد آشنا می‌کند؛ به آن‌ها یاد می‌دهد که چگونه بشمارند و چگونه بین اعداد رابطه‌ی ریاضی برقرار کنند.
از معروف‌ترین انواع بازی‌های ریاضی با استراتژی‌های اعداد می‌توان به Uno و Mancala اشاره کرد!

بازی‌های ریاضی و توانایی مدیریت منابع

یک سری دیگر از بازی‌های ریاضی هستند که ما نیز در کودکی‌هایمان بسیار با آن‌ها سر و کله زده‌ایم و مطالب زیادی را از آن‌ها یاد گرفته‌ایم!
من که خودم به شخصه عاشق این دسته از بازی‌ها بوده‌ام!
یکی از معروف‌ترین بازی‌های این دسته، مونوپولی است که به فرزند شما یاد می‌دهد که چگونه منابع و پولی را که در اختیار دارد مدیریت کند و چگونه بهترین استفاده را از منابع در دسترس خود انجام دهد!
شاید بد نباشد همین امروز یک مونوپولی بگیرید و در خانه بگذارید تا هر از گاهی با بازی کردن هم مهارت‌های بسیاری را به کودکتان آموزش دهید و هم خاطرات کودکیتان را با این کار زنده کنید!

بازی ریاضی ابتدایی

یک بازی ریاضی ابتدایی سرگرم‌کننده “بازی هدف ریاضی” است. در این بازی، کودکان باید به سوالات ریاضی پاسخ دهند تا بتوانند یک توپ کاغذی را درون یک سبد یا هدف مشخص پرتاب کنند. هر سوال صحیح، فرصتی برای پرتاب فراهم می‌کند. این بازی ترکیبی از یادگیری و فعالیت فیزیکی است که تمرکز و مهارت‌های حل مسئله را بهبود می‌بخشد.

“رقابت پله‌ای ریاضی” یک بازی ریاضی ابتدایی دیگر است. در این بازی، کودکان باید به سوالات ریاضی پاسخ دهند تا از “پله‌های” کاغذی یا مجازی بالا بروند. هر سوال درست به آنها اجازه می‌دهد یک پله بالاتر بروند و اولین نفری که به قله برسد برنده است. این بازی همکاری و رقابت سالم را تشویق می‌کند و در عین حال توانایی‌های ریاضی را تقویت می‌کند.

بازی های ریاضی برای کودکان 1 تا 5 ساله

شاید برایتان جالب باشد ولی لازم نیست کودک شما حتما کمی بزرگ شده باشد تا بتوانید با او بازی‌های ریاضی کنید و مفاهیم ریاضی را در قالب بازی به آن‌ها آموزش دهید!
شما با یک سری تمرین‌های ساده می‌توانید آموزش مفاهیم ابتدایی ریاضی را به کودک نوزاد و یا حتی دو ساله‌تان را نیز شروع کنید!
کودکان وقتی به سن و سال دو سالگی می‌رسند؛ رابطه‌ی بین اعداد و اشیا را تا حدودی درک می‌کنند و اتفاقا این بهترین سن برای آن‌ها برای پایه‌ریزی استعدادهای ریاضی است.
آن‌ها در این سن می‌فهمند که دو بیشتر از یک است و می‌توانند عروسک‌هایشان را بر اساس اندازه و تعداد در دسته‌بندی‌های مختلف جای دهند و بفهمند که عروسک‌های کدام دسته بندیشان از بقیه بیشتر یا کمتر است!
حالا برای این که بتوانید مفاهیم ریاضی را راحت‌تر به کودک خود یاد دهید ما در این‌جا چند راهکار ساده به شما معرفی می‌کنیم که به کمک آن‌ها می‌توانید در خانه با کودک خردسال خود ریاضی کار کنید!

مفاهیم ریاضی را در مکالمه روزانه‌تان جای دهید!

شاید برایتان جالب باشد بدانید که کودک شما از همان ابتدای تولد با اعداد و مفاهیم ریاضی آشنایی دارد اما تازه پس از یادگرفتن زبان است که می‌تواند این مفاهیم را در زندگی روزمره‌شان به کار ببرند.
آن‌ها در این سن می‌توانند با بازی‌های ریاضی و رقص و آواز تا عدد ده را طوطی وار بشمارند و با کمک بازی‌های ریاضی دیگر می‌توان مفاهیم عمیق‌تری را نیز به آن‌ها یاد داد!

به همین دلیل سعی کنید در مکالمه‌های روزمره‌تان مفاهیمی از ریاضیات را بگنجانید و از کلماتی مانند بالا، پایین، کم و زیاد استفاده کنید و با آن‌ها بازی راه بیندازید!
مثلا: “بپر بالا، حالا بپر پایین” و صدای ضبط رو کم یا زیاد کن”

دست به دامن اندازه‌ها شوید!

از همان کودکی سعی کنید اندازه‌ها را به فرزندتان یاد دهید و با مقیاس با او صحبت کنید!
برای مثال از او بخوهید دایناسورهایش را به ترتیب اندازه بچیند؛ یا بزرگترین خرس عروسکی‌اش را برای شما بیاورد!
این موضوع به او کمک می‌کند که از همان سنین پایین با اندازه‌ها آشنا شده و بفهمد خرس کوچیکه؛ چه فرقی با خرس بزرگه دارد!

دسته بندی را به او آموزش دهید!

البته کودکان در این سن خودشان استاد دسته‌بندی اشیا هستند؛ ولی این که شما هم به آن‌ها نوعی از دسته بندی را یاد دهید خالی از لطف نیست!
مثلا در هنگام مرتب کردن اتاق از او بخواهید عروسک‌های زردش را در کنار هم بچیند یا کتاب‌های قرمز را در یک طبقه در کنار هم بگذارد و تعدادش را به شما بگوید!

نام اشکال را به او یاد دهید!

بهترین نوع بازی برای یاد دادن اسم اشکال هندسی به کودکتان این است که تعدادی مربع، دایره و مثلث تهیه کنید و نام اشیا را در خانه با آن‌ها کار کنید!
ممکن است در مهد کودک یا پیش دبستانی نیز نام اشکال هندسی را به او یاد بدهند اما به دلیل سن و سال حساسی که کودکتان در آن قرار دارد ممکن است نام اشکال را فراموش کند و یا نتواند آن‌ها را به خاطر بیاورد.
پس بهترین کار این است که در زندگی روزمره‌تان سعی کنید توجه او را به اشکال جلب کنید و وقتی مثلا در پارک راه می‌روید؛ به او بگویید که مثلث زردی که روی سرسره می‌بیند اسمش چیست؟

بازی ریاضی مهد کودک

میز شام را با هم بچینید!

از او بخواهید در چیدن میز شام کمکتان کند! ممکن است در ابتدا اشتباهاتی را مرتکب شود و شما را دلسرد کند؛ اما اصلا اشکالی ندارد به او فرصت دهید و از او بخواهید که حالا که برای شام سه نفریم به اندازه‌ی سه نفر بر روی میز بشقاب و لیوان و قاشق چنگال بگذارد!
در چندین بار اول ممکن است مثلا یادش برود چنگال‌ها را به تعداد بچیند یا کلا لیوان‌ها را فراموش کند!
اما مهم نیست به او فرصت اشتباه کردن بدهید تا یاد بگیرد!

در مجموع باید به شما بگوییم که بهترین سن برای یادگیری مفاهیم اولیه‌ی ریاضی بین 3 تا 7 سال است و شما با انجام دادن توصیه‌های بالا و تمرین‌های ساده‌ای که به شما معرفی کردیم؛ می‌توانید ذهن کودکتان را درگیر مفاهیم ریاضی کنید و از همان ابتدا به او بیاموزید که با ریاضیات دوست باشد!همچنین با انجام تست هوش کودک میتوانید سن مناسب یادگیری را تشخیص دهید.

در این مسیر ریاضیات لیمویی نیز در کنار شماست و با تمرین‌های جذابی که در اختیار شما می‌گذارد می‌توانید کودک خود را در هر سن و سالی که باشد (بین 3 تا 7 سال) در ریاضیات لیمویی ثبت نام کنید و روند رشد ریاضی‌اش را در زمان مشاهده کنید!

ما در ریاضیات لیمویی منتظر شما هستیم!

چرا بازی ریاضی برای کودکان مهم است؟

زمانی که ما بچه بودیم، امکانات به این اندازه گسترده و سرگرم کننده نبود.
بازی های ریاضی زمان ما شامل تعدادی تیله و چند تخته چوب و توپ های وسط کوچه بود که از صبح تا شب خودمان را با آن ها سرگرم می کردیم و مهارت های زندگی را در وسط کوچه و خیابان یاد می گرفتیم.
اما این روزها و برای کودکان ما انواع و اقسام بازی ها و امکانات اینترنتی فراهم شده است که بتوانند مهارت های زندگی و درسی را راحت تر یاد بگیرند و کمتر از ما سختی بکشند.
از بین این مهارت ها و امکانات می توان به بازی های ریاضی بسیار هیجان انگیزی اشاره کرد که به کمک آن ها میتوانیم مهارت های ریاضی کودکمان را بهبود ببخشیم!

آموزش مفهوم حجم به پیش دبستانی ها

ریاضیات لیمویی و بازی ریاضی برای 5 ساله ها

سایت ریاضیات لیمویی اولین سایت فارسی زبان آموزش ریاضی به کودکان است که با بهره گرفتن از برترین متد آموزشی روز دنیا تصمم دارد مفاهیم پایه را به کودک شما بیاموزد و کودک دلبند شما را علاقه مند به ریاضی کند.
در محیط ریاضیات لیمویی شما میتوانید انواع و اقسام بازی های ریاضی کودکانه 5 ساله ها، 3 ساله ها و 7 ساله ها را مشاهده کنید!
کافیست وارد سایت شوید و از دموی نرم افزار ما دیدن کنید!

  1. بازی های ریاضی بسیار زیادی برای یاد دادن مهارت های مختلف ریاضی به کودکان وجود دارد که میتواند به آن‌ها کمک کند مهارت های ریاضیشان را ارتقا ببخشند:

    1. فلش کارت ها
    2. بازی و ریاضی

کمک گرفتن از بازی های ریاضی و سایر ابزارهای کمک آموزشی به کودکان دلبند شما کمک میکند تا بتوانند ریاضی را بهتر یاد بگیرند و در کنار شما از یادگیری ریاضی لذت بیشتری ببرند.
از طرف دیگر یادگیری ریاضی به کمک بازی به کودک شما کمک میکند که مفاهیم ریاضی را بهتر یاد بگیرند و مطالب هرچه بهتر در ذهن آن‌ها تثبیت شوند.

  • یک بازی ریاضی جذاب و مفرح می‌تواند به کودکان شما کمک کند تا عاشق ریاضی شوند و بتوانند بدون ترس و اضطراب و دلزدگی با مسائل ریاضی کلنجار روند و آن‌ها را با اعتماد به نفس کامل حل کنند!
    پس اگر کودک شما هم از آن دسته بچه‌هاست که دل خوشی از ریاضیات ندارد و هر زمان بحث حل مسائل ریاضی پیش می‌آید بساط گریه و زاری راه می‌اندازد؛ شاید بهتر باشد او را کمی با بازی‌های ریاضی آشنا کنید تا شاید علاقه‌ی از دست رفته‌اش را به ریاضی بازگردانید!

سایت ریاضیات لیمویی، با طراحی بازی‌های جذاب و مفرح برای کودکان 3 تا 7 سال می‌تواند نقطه‌ی شروع خوبی برای کودک خردسال شما برای تمرین مهارت‌های ریاضی باشد!
زیرا اگر کودک شما از همین سنین پایین شروع به یادگیری وعلاقمند شدن به مهارت‌های ریاضی کند؛ در آینده خیلی راحت‌تر از هم سن و سالانش می‌تواند با مسائل ریاضی دست و پنجه نرم کند و از پس حل مسائل و مشکلاتش بر بیاید!

همین حالا برای رشد ریاضی فرزندتان قدم بردارید!

کافیست روی لینک زیر کلیک کنید!

افزایش ضریب هوشی کودک